۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

نقل و انتقالات اروپا؛

"فرانک ریبری" با بایرن مونیخ تمدید می‌کند

"فرانک ریبری" با بایرن مونیخ تمدید می‌کند

هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت از اینکه به رئال مادرید نرفته پشیمان نیست و می‌خواهد قرارداد خود را با تیم آلمانی تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، "فرانک ریبری" گفته می خواهد قرارداد خود را به مدت دو سال با بایرن مونیخ تمدید کند. با این حساب این بازیکن تا سال 2017 در آلیانتس آرنا حضور خواهد داشت. وی گفت در دو سال گذشته بارها از سوی هموطنانش کریم بنزما و زین الدین زیدان برای حضور در رئال مادرید ترغیب شده است.

ریبری گفت: چیزی نمانده بود که به رئال مادرید بپیوندم. اما این اتفاق رخ نداد و من از این بابت خوشحالم. اگر زیدان الان زنگ بزند به او می‌گویم از حضور در بایرن رضایت دارم و او هم کاملا این موضوع را درک خواهد کرد.

وی افزود: قصد دارم قرارداد خود را با بایرن تمدید کنم. امیدوارم که این اتفاق بعد از جام حذفی فوتبال آلمان روی بدهد. فکر می‌کنم به زودی جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه خواهم داشت. من 6 سال است که اینجا هستم و احساس خوبی دارم. همسرم و فرزندانم از حضور در اینجا راضی هستند و من به خودم نمی‌بینم که از بایرن جدا شوم.

"فرانک ریبری" در فصل 08-2007 به عنوان بازیکن سال بوندس لیگا انتخاب شد. وی یکی از بازیکنانی بود که نقش تاثیرگذاری در قهرمانی بایرن مونیخ در مسابقات بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپای این فصل داشته است.

 

کد خبر 2065725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha